NARWAL reklamaatiot, takuuasiat ja teknisen tuen hoitaa Reparero:
MIkäli olet kuluttaja, ole yhteydessä jälleenmyyjääsi!
********************************************************************************
RMA-pyyntö osoitteeseen: service@reparero.com
RMA-pyynnön tulee sisältää seuraavat tiedot:
- Tuotteen nimi
- Sarjanumero (S/N)
- Tuotenumero / EAN-koodi
- Ostokuitti
- Vikaseloste
Kun pyyntö on vastaanotettu, Reparero antaa ohjeet jatkotoimenpiteitä varten.
Jos tiedoissa ei ole epäselvyyksiä, Reparero lähettää palautuslipukkeen ja tilaa noudon huoltoa varten.
*********************************************************************************
RMA request to: service@reparero.com
The RMA request must include the following information:
Product name, S/N, article number /EAN, purchase receipt, failure report.
Upon receiving the request, Reparero will provide instructions for further action.
If there are no ambiguities, Reparero will send a return label and order a pickup for service.
MIkäli olet kuluttaja, ole yhteydessä jälleenmyyjääsi!
********************************************************************************
RMA-pyyntö osoitteeseen: service@reparero.com
RMA-pyynnön tulee sisältää seuraavat tiedot:
- Tuotteen nimi
- Sarjanumero (S/N)
- Tuotenumero / EAN-koodi
- Ostokuitti
- Vikaseloste
Kun pyyntö on vastaanotettu, Reparero antaa ohjeet jatkotoimenpiteitä varten.
Jos tiedoissa ei ole epäselvyyksiä, Reparero lähettää palautuslipukkeen ja tilaa noudon huoltoa varten.
*********************************************************************************
RMA request to: service@reparero.com
The RMA request must include the following information:
Product name, S/N, article number /EAN, purchase receipt, failure report.
Upon receiving the request, Reparero will provide instructions for further action.
If there are no ambiguities, Reparero will send a return label and order a pickup for service.