
TomTom DOA (14vrk ostopäivästä & kokonainen myyntipakkaus) takuukäsittelyn
hoitaa Bat. Power Oy:n reklamaatiopalvelu.
HUOM! RMA -palautusnumeroa voi hakea vain jälleenmyyjä.
Jos olet kuluttaja, ota yhteyttä jälleenmyyjääsi.
Yli 14vrk sitten ostetuttujen takuulaitteiden ja alkuperäisten TomTom tarvikkeiden
takuukäsittely hoidetaan TomTomin oman asiakastuen kautta.
Ohje:
-Mene osoitteeseen: https://help.tomtom.com/hc/fi
-Paina oikeasti yläkulmasta kohtaa "Kirjaudu sisään"
-Luo tarvittaessa tili tai kirjaudu tilitiedoillasi
-Odota hetki ja paina oikeaan alakulmaan ilmestyvää "Ota yhteys tukeen"-painiketta
-Kirjoita auenneeseen ikkunaan "contact" tai "live chat" ja paina ilmestynyttä "live chat"-painiketta.
-Sinut yhdistetään pian asiakaspalvelijalle. Voit kirjoittaa asiastasi suomeksi.
hoitaa Bat. Power Oy:n reklamaatiopalvelu.
HUOM! RMA -palautusnumeroa voi hakea vain jälleenmyyjä.
Jos olet kuluttaja, ota yhteyttä jälleenmyyjääsi.
Yli 14vrk sitten ostetuttujen takuulaitteiden ja alkuperäisten TomTom tarvikkeiden
takuukäsittely hoidetaan TomTomin oman asiakastuen kautta.
Ohje:
-Mene osoitteeseen: https://help.tomtom.com/hc/fi
-Paina oikeasti yläkulmasta kohtaa "Kirjaudu sisään"
-Luo tarvittaessa tili tai kirjaudu tilitiedoillasi
-Odota hetki ja paina oikeaan alakulmaan ilmestyvää "Ota yhteys tukeen"-painiketta
-Kirjoita auenneeseen ikkunaan "contact" tai "live chat" ja paina ilmestynyttä "live chat"-painiketta.
-Sinut yhdistetään pian asiakaspalvelijalle. Voit kirjoittaa asiastasi suomeksi.