TomTom DOA (14vrk ostopäivästä & kokonainen myyntipakkaus) takuukäsittelyn
hoitaa Bat. Power Oy:n reklamaatiopalvelu.
HUOM! RMA -palautusnumeroa voi hakea vain jälleenmyyjä.
Jos olet kuluttaja, ota yhteyttä jälleenmyyjääsi.
Yli 14vrk sitten ostetuttujen takuulaitteiden ja alkuperäisten TomTom tarvikkeiden
takuukäsittely hoidetaan TomTomin oman asiakastuen kautta.
Ohje:
-Mene osoitteeseen: https://help.tomtom.com/hc/fi
-Odota hetki ja paina oikeaan alakulmaan ilmestyvää "Ota yhteys tukeen"-painiketta
-Kirjoita auenneeseen ikkunaan "live chat" ja vastaa "Joo"
-Kirjaudu sisään tilillesi tai luo uusi tili.
-Kirjauduttuasi sisään chat avautuu uudestaan. Valitse tuotetyyppisi.
-Chat on avoinna 10.00-16.30 ( CET ). Tämän ajan ulkopuolella chat-robotti kysyy haluatko lähettää sähköpostia aiheestasi.
-Kerro ongelmastasi joko chatissa tai sähköpostilla
hoitaa Bat. Power Oy:n reklamaatiopalvelu.
HUOM! RMA -palautusnumeroa voi hakea vain jälleenmyyjä.
Jos olet kuluttaja, ota yhteyttä jälleenmyyjääsi.
Yli 14vrk sitten ostetuttujen takuulaitteiden ja alkuperäisten TomTom tarvikkeiden
takuukäsittely hoidetaan TomTomin oman asiakastuen kautta.
Ohje:
-Mene osoitteeseen: https://help.tomtom.com/hc/fi
-Odota hetki ja paina oikeaan alakulmaan ilmestyvää "Ota yhteys tukeen"-painiketta
-Kirjoita auenneeseen ikkunaan "live chat" ja vastaa "Joo"
-Kirjaudu sisään tilillesi tai luo uusi tili.
-Kirjauduttuasi sisään chat avautuu uudestaan. Valitse tuotetyyppisi.
-Chat on avoinna 10.00-16.30 ( CET ). Tämän ajan ulkopuolella chat-robotti kysyy haluatko lähettää sähköpostia aiheestasi.
-Kerro ongelmastasi joko chatissa tai sähköpostilla