producer
Takuukäsittelyn hoitaa Bat. Power Oy:n reklamaatiopalvelu.

Täytäthän RMA -lomakkeen osoitteessa www.batpower.fi/rma-lomake.
Saat paluupostina RMA -numeron, palautus- ja toimintaohjeet.

Tämä huolto-ohjeistus koskee Bat Power Oy:n toimittamia 360-robottipölynimureita.

HUOM!
Älkää vaihtako tuotetta suoraan uuteen.

Robottipölynimureiden reklamaatiot:
. Mukaan vähintään imuri + telakka, mieluiten koko paketti.
. Laite on putsattu huolellisesti käyttöohjeen mukaisesti, myös ulkoisesti. Likainen laite estää diagnosoinnin ja korjauksen. Likaisen laitteen puhdistusmaksu 60e (sis alv24%)

Tärkeää takuuehdoista:
Lähtökohtaisesti tuotteet pyritään korjaamaan. Mikäli tämä ei ole mahdollista, huoltokeskus tekee laitevaihdon tai viime kädessä siirtää tuotteen hyvitettäväksi mikäli aiemmat eivät ole mahdollisia.

Jos tuote saapuu huoltokeskukseen puutteellisesti pakattuna (esim. ilman täytettyä huoltolomaketta), tuotetta ei huolleta ja logistiikasta aiheutuneet kulut laskutetaan ennen tuotteen palauttamista.

Jos huoltokeskukseen saapuva tuote ei ole takuun alainen (esim. takuuaika ylittynyt, vika johtuu käyttövirheestä/asennusvirheestä/kuluvista osista tai laitteessa havaitaan kosteusvaurio), huoltokeskus toimittaa korjaustyöstä kustannusarvion. Jos kustannusarviota ei hyväksytä, aiheettomasta vianetsinnästä laskutetaan ennen tuotteen palauttamista rahteineen 60e. Maksua ei veloiteta, mikäli kustannusarvio hyväksytään.

Jos tuotteessa ei havaita ilmoitettua vikaa, aiheettomasta vianetsinnästä laskutetaan ennen tuotteen palauttamista rahteineen 40e /robottipölynimurit.
 
Takaisin